Մուտք գործել իմ անձնական էջ

Հաճախորդի հաշիվը և տվյալները

Ի՞նչ է անհրաժեշտ անել, եթե իմ անձնական տվյալներից որևէ մեկը փոխվել է

Հաճախորդի կոնտակտային տվյալների, ինչպես նաև բանկային կամ ցանկացած ընթացիկ ՀՀ դրամային հաշվեհամարի ավելացումը կամ փոփոխումը անձնական տվյալների բազայում կատարվում է հաճախորդի գրավոր դիմումի հիման վրա։ Նման դեպքերում անհրաժեշտ է ՀՀ անձնագրով  կամ նույնականացման քարտով մոտենալ ցանկացած մասնաճյուղ։

Մանրամասների համար զանգահարեք՝ +(374 12) 700 000