Մուտք գործել իմ անձնական էջ

Աշխատանք

Թափուր աշխատատեղ 1

Հաճախորդների սպասարկման մասնագետ` 

Երևանում, Արմավիրում, Գյումրիում, Դիլիջանում, Վեդիում, Չարենցավանում, Ապարանում, Սևանում, Արթիկում, Աշտարակում, Նոր Հաճնում, Գավառում և Մեծամորում:


Աշխատանքի նկարագրություն՝

  1. Մասնաճյուղերում հաճախորդների սպասարկում
  2. Ընկերության կողմից մատուցված ծառայությունների նկարագրություն
  3. Հաճախորդներին տեղեկատվության և խորհրդատվության տրամադրում
  4. Նոր պայամնագրերի կնքում և ծրագրային գրանցում
  5. Աշխատանքային պարտականությունների հետ կապված այլ առաջադրանքներ

 

Մասնագիտական որակավորում`

1․ Բարձրագույն կրթություն ֆինանսական ոլորտում

2․ Առնվազն 1 տարվա փորձ ֆինանսական կամ հաճախորդների սպասարկման այլ ոլորտում

3․ MS Office-ի գերազանց իմացություն

4․ Հայերենի, ռուսերենի և անգլերենի գերազանց իմացություն

5․ Վերլուծական մտածողություն

6․ Խնդիրներին արագ լուծում տալու հմտություն

7․ Գերազանց հաղորդակցման և ներկայացման հմտություն

8․ Պատասխանատվության մեծ զգացում

9․ Ճնշման տակ աշխատելու հնարավորություն

10․ ժամանակը արդյունավետ կառավարման հմտություն

 

Դիմելու ընթացակարգ՝

Ուղարկեք Ձեր ինքնակենսագրականը cv@varks.am էլ․ հասցեին։ Նկարագիր դաշտում տվյալ հաստիքի անունը և քաղաքը չնշելու դեպքում Ձեր դիմումը չի դիտարկվի։ 

 

Թափուր աշխատատեղ 2

Կոնտակտային կենտրոնի մասնագետ` Երևանում

 

Աշխատանքի նկարագրություն՝

  1. Տրամադրել հաշվետվություն և տեղեկատվություն Ղեկավարությանը
  2. Սպասարկել և աջակցել Կոնտակտային Կենտրոն զանգահարող Հաճախորդներին 
  3. Պատրաստել և տրամադրել Ղեկավարության պահանջած հաշվետվությունները և տեղեկատվությունը
  4. Տեղեկացնել Ղեկավարությանը առկա խնդիրների մասին, առաջարկել լուծումներ
  5. Սպասարկել և աջակցել Կոնտակտային Կենտրոն զանգահարող Հաճախորդներին
  6. Սպասարկել մուտքային զանգերը - աջակցել Հաճախորդներին, պատասխանել նրանց հարցերին, տրամադրել համապատասխան տեղեկատվություն
  7. Արձագանքել առցանց չաթին
  8. Ամրագրել Հաճախորդների խնդիրները առաջին իսկ կոնտակտից հետո, փոխանցել առաջադրված և չլուծված հարցերը, ինչպես նաև բողոքները, համապատասխան բաժիններ
  9. Տրամադրել տեղեկատվություն կազմակերպության ծառայությունների և պայմանների մասին
  10. Աջակցել Հաճախորդներին առցանց վարկի համար դիմելու ընթացքում
  11. Կատարել առօրյա հրավեր-զանգեր համապատասխան Հաճախորդներին
  12. Կատարել անհրաժեշտ հարցումներ
  13. Բացահայտել Հաճախորդների կարիքները
  14. Փոխանցել հեռախոսազանգերը համապատասխան բաժիններին

 

Մասնագիտական որակավորում` 

  1. Պահանջվող որակավորումներ
  2. Բարձրագույն կրթություն
  3. Հայերեն լեզվի գերազանց իմացություն
  4. Ռուսերեն, անգլերեն լեզուների իմացություն
  5. Համակրգչային հմտություններ
  6. Բանավոր հաղորդակցման գերազանց հմտություններ
  7. Լսելու հմտություն
  8. Թիմային ներգրավվածություն
  9. Վաճառքների տիրապետելու հմտություն

 

Դիմելու ընթացակարգ՝

Ուղարկեք Ձեր ինքնակենսագրականը cv@varks.am էլ․ հասցեին։ Նկարագիր դաշտում տվյալ հաստիքի անունը չնշելու դեպքում Ձեր դիմումը չի դիտարկվի։ 

 

Թափուր աշխատատեղ 3 

Պարտքերի հավաքագրման մասնագետ`

Աշխատանքի նկարագրություն՝

  1. Իրականացնել ժամկետանց պարտքերի հավաքագրում, հետևել ժամկետանց վարկերի վճարումներին
  2. Ապահովել վճարումների ճիշտ ժամանակին և ճիշտ չափով կատարումը՝ կիրառելով տարբեր մեթոդներ վարկառուների հետ կապ հաստատելու համար, օրինակ՝ ուղարկել նամակներ, վարկի մարման առավել հարմար տարբերակ առաջարկելու նպատակով իրականացնել զանգեր և այլն։
  3. Կապ հաստատել ժամկետանց վարկառուների հետ նրանց կողմից իրականացվող վճարման կարգավիճակը ճշտելու նպատակով
  4. Բանակցել հաճախորդների հետ, իրականացնել անհուսալի պարտքերի հավաքագրում
  5. Բանակցել վճարման ժամկետների կամ վճարման ժամանակացույցի շուրջ
  6. Ժամկետանց  պարտքերի  ժամանակին վճարմանն  ուղղված գործընթացների իրականացում
  7. Բանակցել առաջացած հարցերի և բողոքների շուրջ և առաջարկել համապատասխան լուծումներ
  8. Վարկառուների հետ ստեղծել հնարավորինս վստահելի հարաբերություններ հետագա բանակցություններն էլ ավելի էֆեկտիվ դարձնելու նպատակով
  9. Իրականացնել հաճախորդի ֆինասական կարգավիճակի մասին տեղեկությունների հավաքագրում և ստուգում
  10. Կատարել ղեկավարության կողմից տրված այլ հանձնարարություններ

 

Մասնագիտական որակավորում`

  1. Բարձրագույն կրթություն,
  2. Պարտքերի հավաքագրման ոլորտում փորձը կդիտվի որպես առավելություն,
  3. Տեղեկացված լինել Պարտքերի հավաքագրման հետ կապված օրենքներից,
  4. Տեղեկացված լինել սպառողական վարկավորման ընթացակարգերից,
  5. Թիմում աշխատելու ունակություն։ Միջանձնային և հաղորդակցման հմտություններ։ 
  6. Պատասխանատվության բարձր զգացում,
  7. Սթրեսային իրավիճակներում արագ և ճիշտ կողմնորոշվելու ունակություն,
  8. Բանակցային հմտություններ,
  9. Առաջացած խնդիրներին արագ լուծում տալու ունակություն,
  10.  MS Office-ի և տվյալների բազայի հետ աշխատանքային գիտելիքներ,
  11. Հայերենի, ռուսերենի և անգլերենի իմացություն։

 

Դիմելու ընթացակարգ՝

Ուղարկեք Ձեր ինքնակենսագրականը cv@varks.am էլ․ հասցեին։ Նկարագիր դաշտում տվյալ հաստիքի անունը չնշելու դեպքում Ձեր դիմումը չի դիտարկվի։