Մուտք գործել իմ անձնական էջ

Աշխատանք

Թափուր աշխատատեղ 1 

Հաճախորդների ներգրավման մենեջեր

Դիմելու ընթացակարգ՝

Կցեք Ձեր ինքնակենսագրականը (CV)-ն համապատասխան հղումով՝

https://talent.cake.hr/jobs/c53e4e78-d3c2-4522-85ae-e5c273cbbb6d/Client-manager

Աշխատանքի նկարագրություն՝

  • Մշակել արդյունավետ ռազմավարություն` նոր հաճախորդներ ներգրավելու համար;

  • Հետևել պոտենցիալ հաճախորդներին զանգահարելու գործընթացին` նրանց միջոցով վաճառքը առավելագույնի հասցնելու համար;

  • Առաջարկել և զարգացնել նոր արշավներ բազմաթիվ ուղղություններով;

  • Համակարգել բովանդակությունը, դիզայնը, սոցիալական մեդիան, «վճարել մեկ հպումով» (PPC) մարքեթինգային գործիքը և այլ գործողություններ;

  • Կառավարել արտաքին և ներքին օպտիմիզացման նախագծերը և զեկուցել դրանց կատարման մասին;

  • Ստեղծել արդյունավետ կոնտենտ մարքեթինգային ռազմավարություն և խմբագրական պլան՝ հնարավորինս ցածր գնով իրականացնելով բիզնես նպատակները;

  • Համագործակցել մարքեթինգային թիմի հետ՝ ստեղծելով բովանդակային գաղափարներ, որոնք համահունչ են բիզնես նպատակներին;

  • Ստեղծել և իրականացնել սոց․մեդիա նախաձեռնություններ, ներառյալ ՝ բազմաբնույթ նյութեր գրելը և փոխգործակցության հնարավորությունների զարգացումը;

  • Հետևել սահմանված չափանիշներին` կատարվածը գնահատելու և խնդիրները հայտնաբերելու համար;

  • Իրականացնել շուկայի ուսումնասիրություն և մշտապես իրազեկված լինել շուկայական գիտելիքներին;

  • Ճիշտ ժամանակին անմիջական ղեկավարի մոտ բարձրացնել հրատապ խնդիրները։

     

    Մասնագիտական որակավորում` 

    1. Բարձրագույն կրթություն
    2. Առնվազն 2 տարվա փորձ մարքեթինգի, վաճառքի աջակցության կամ վաճառքի գործառնությունների ոլորտներում;

    3. Փորձառություն կառավարման բոլոր մակարդակներում (թե՛ կազմակերպության ներսում թե՛ գործըկերների հետ);

    4. Պրակտիկ, մանրուքների հանդեպ ուշադիր և ճկուն անձնավորություն, ով կարող է կատարել բազմաբնույթ առաջադրանքներ `կազմակերպչական ուժեղ հմտություններով;

    5. Կազմակերպչական, գրավոր և բանավոր հաղորդակցման հմտություններ;

    6. Ժամանակը կառավարելու և աշխատանքին ինքնուրույն առաջնահերթություն տալու կարողություն;

    7. Արագորեն զարգացող թիմային միջավայրում առաջ գնալու կարողություն;

    8. Դինամիկ միջավայրում աշխատելու և խնդիրներ հայտնաբերելու ու լուծելու կարողություն`միաժամանակ պահելով հաճախորդներին ուշադրության կենտրոնում;

    9. Մարտահրավերներին ստեղծագործական լուծումներ տալու և դրանք իրականացնելու կարողություն;

    10.  MS Office փաթեթի- ի, հատկապես Excel- ի իմացություն;

    11. Հայերեն, ռուսերեն և անգլերեն լեզուների իմացություն:

     

Թափուր աշխատատեղ 2 

Կոնտակտային կենտրոնի մասնագետ` Երևանում

Դիմելու ընթացակարգ՝

Կցեք Ձեր ինքնակենսագրականը (CV)-ն համապատասխան հղումով՝

https://talent.cake.hr/jobs/c97b1262-50f1-4913-b1ce-54e5201dfa7d/Contact-Center

 

Աշխատանքի նկարագրություն՝

  • Սպասարկել մուտքային զանգերը - աջակցել Հաճախորդներին, պատասխանել նրանց հարցերին, տրամադրել համապատասխան տեղեկատվություն
  • Արձագանքել առցանց չաթին
  • Ամրագրել Հաճախորդների խնդիրները առաջին իսկ կոնտակտից հետո, փոխանցել առաջադրված և չլուծված հարցերը, ինչպես նաև բողոքները, համապատասխան բաժիններ
  • Տրամադրել տեղեկատվություն կազմակերպության ծառայությունների և պայմանների մասին
  • Աջակցել Հաճախորդներին առցանց վարկի համար դիմելու ընթացքում
  • Կատարել առօրյա հրավեր-զանգեր համապատասխան Հաճախորդներին
  • Կատարել անհրաժեշտ հարցումներ
  • Բացահայտել Հաճախորդների կարիքները
  • Փոխանցել հեռախոսազանգերը համապատասխան բաժիններին
  • Պատրաստել և տրամադրել անմիջական ղեկավարի պահանջած հաշվետվությունները և տեղեկատվությունը
  • Տեղեկացնել անմիջական ղեկավարին առկա խնդիրների մասին, առաջարկել լուծումներ

 

Մասնագիտական որակավորում` 

  1. Բարձրագույն կրթություն
  2. հայերեն լեզվի գերազանց իմացություն
  3. ռուսերեն, անգլերեն լեզուների իմացություն
  4. համակրգչային հմտություններ
  5. բանավոր հաղորդակցման գերազանց հմտություններ
  6. լսելու հմտություն
  7. թիմային ներգրավվածություն
  8. վաճառքների տիրապետելու հմտություն

 

Թափուր աշխատատեղ 3

Կոնտակտային կենտրոնի մասնագետ` Երևանում (Երեկոյան հերթափոխ)

Դիմելու ընթացակարգ՝

Կցեք Ձեր ինքնակենսագրականը (CV)-ն համապատասխան հղումով՝

https://talent.cake.hr/jobs/0dc1af6c-5d12-46fd-ad79-7834d92db7df

 

Աշխատանքի նկարագրություն՝

  • Սպասարկել մուտքային զանգերը - աջակցել Հաճախորդներին, պատասխանել նրանց հարցերին, տրամադրել համապատասխան տեղեկատվություն
  • Արձագանքել առցանց չաթին
  • Ամրագրել Հաճախորդների խնդիրները առաջին իսկ կոնտակտից հետո, փոխանցել առաջադրված և չլուծված հարցերը, ինչպես նաև բողոքները, համապատասխան բաժիններ
  • Տրամադրել տեղեկատվություն կազմակերպության ծառայությունների և պայմանների մասին
  • Աջակցել Հաճախորդներին առցանց վարկի համար դիմելու ընթացքում
  • Կատարել առօրյա հրավեր-զանգեր համապատասխան Հաճախորդներին
  • Կատարել անհրաժեշտ հարցումներ
  • Բացահայտել Հաճախորդների կարիքները
  • Փոխանցել հեռախոսազանգերը համապատասխան բաժիններին
  • Պատրաստել և տրամադրել անմիջական ղեկավարի պահանջած հաշվետվությունները և տեղեկատվությունը
  • Տեղեկացնել անմիջական ղեկավարին առկա խնդիրների մասին, առաջարկել լուծումներ

 

Մասնագիտական որակավորում` 

  1. Բարձրագույն կրթություն
  2. հայերեն լեզվի գերազանց իմացություն
  3. ռուսերեն, անգլերեն լեզուների իմացություն
  4. համակրգչային հմտություններ
  5. բանավոր հաղորդակցման գերազանց հմտություններ
  6. լսելու հմտություն
  7. թիմային ներգրավվածություն
  8. վաճառքների տիրապետելու հմտություն

 

Թափուր աշխատատեղ 4 

Հաճախորդների սպասարկման մասնագետ` Երևանում, Աբովյանում, Վանաձորում, Իջևանում, Արտաշատում, Գորիսում, Աշտարակում, Գյումրիում, Դիլիջանում, Գավառում, Ալավերդիում, Թալինում, Նոյեմբերյանում, Արթիկում, Նոր Հաճնում, Սիսիանում, Եղվարդում, Սպիտակում և Մեծամորում։ 

Աշխատանքի նկարագրություն՝

  • Սպասարկել հաճախորդներին մասնաճյուղերում;
  • Ներկայացնել Ընկերության պրոդուկտները և ծառայությունները;
  • Պատասխանել հաճախորդների հարցումներին և ընթացք տալ դրանց;
  • Ցուցաբերել պարակտիկ մոտեցում՝ որոշելու սպասարկման կարիքները,
  • տրամադրել տեղեկատվություն` առաջարկելով հաճախորդներին համապատասխան ծառայություններ և խորհրդատվություն;
  • Ընթացք տալ նոր պայմանագրերի ակտիվացմանը և դրանց գրանցմանը համապատասխան ծրագրերում;
  • Առաջարկել հաճախորդներին հավելյալ պրոդուկտներ և ծառայություններ;
  • Հարցումները և չլուծված խնդիրները փոխանցել համապատասխան աշխատակիցներին;
  • Ընդունել վարկի մարումներ;
  • Կատարել աշխատանքին վերաբերող այլ պարտականություններ: 

 

Մասնագիտական որակավորում` 

  • Բարձրագույն կրթություն բիզնեսի կառավարման, ֆինանսների կամ հարակից ոլորտներում;
  • Բանկային / ֆինանսական կամ հաճախորդների սպասարկման այլ ոլորտներում փորձը կդիտվի որպես առավելություն;
  • MS Office փաթեթի լավ իմացություն;
  • Հայերեն, ռուսերեն և անգլերեն լեզուների իմացություն;
  • Վերլուծական և խնդիրների լուծման հմտություններ;
  • Հաղորդակցման և ներկայացնելու գերազանց հմտություններ;
  • Արդյունքների ձգտող և նպատակասլաց անհատականություն;
  • Պատասխանատվության զգացում;
  • Ճնշման տակ աշխատելու կարողություն;
  • Ժամանակի կառավարման հմտություններ;
  • Ճկուն գրաֆիկով աշխատելու կարողություն:

 

Դիմելու ընթացակարգ՝

Ընտրեք քաղաքը, որտեղ ցանկանում եք աշխատել և կցեք Ձեր ինքնակենսագրականը (CV)-ն համապատասխան հղումով՝ 

Երևան - https://talent.cake.hr/jobs/3c5807f3-d846-4755-9fb5-2681ceaf7167/Customer-Service 

Աբովյան – https://talent.cake.hr/jobs/d0f42f41-bb08-4522-9884-3bf76ce98d54/Customer-Service

Վանաձոր –  https://talent.cake.hr/jobs/4a3a72ca-8181-48cb-8ec7-cd435328ddd3/Customer-Service

Իջևան – https://talent.cake.hr/jobs/2d666f89-1d7b-40b4-b7d8-93b329238095/Customer-Service

Արտաշատ – https://talent.cake.hr/jobs/5045f34d-86d1-4da3-8ec1-3ce226849448/Customer-Service

Գորիս – https://talent.cake.hr/jobs/ad38e4dd-c03c-4188-b99f-ef89512fcf9c/Customer-Service

Աշտարակ – https://talent.cake.hr/jobs/88b2b3e6-efff-4410-8fe2-3abcabd16dbb/Customer-Service

Գյումրի – https://talent.cake.hr/jobs/3cdbf8e1-5e95-4454-8e67-dc20b7276d28/Customer-Service

Դիլիջան – https://talent.cake.hr/jobs/f2e1ae1d-d0f9-4a7e-9566-ae87e8c3b6f2/Customer-Service

Գավառ – https://talent.cake.hr/jobs/0f6aa173-cd88-4780-a1e9-a14d8526da2d/Customer-Service

Ալավերդի – https://talent.cake.hr/jobs/fc30a86a-b2c5-49fe-800a-05d2eb8c9587/Customer-Service

Թալին – https://talent.cake.hr/jobs/fe029eb1-ced2-40be-8789-1a77749798e4/Customer-Service

Նոյեմբերյան –  https://talent.cake.hr/jobs/8c69dc4c-d56e-414c-b333-9405458a626d/Customer-Service

Արթիկ – https://talent.cake.hr/jobs/b503e3eb-7a34-4377-98ce-4c95ba5c822b/Customer-Service

Նոր Հաճն– https://talent.cake.hr/jobs/4793312e-ffb9-4f18-9df0-fb7418f386e2/Customer-Service

Սիսիան – https://talent.cake.hr/jobs/2ee64459-afc2-4c2f-ab75-f51c6b24f233/Customer-Service

Եղվարդ – https://talent.cake.hr/jobs/db03012a-37a4-4304-baea-328b404364ae/Customer-Service

Գյումրի – https://talent.cake.hr/jobs/3cdbf8e1-5e95-4454-8e67-dc20b7276d28/Customer-Service

Սպիտակ – https://talent.cake.hr/jobs/9047cdcb-dffd-40d1-8ef2-532df673421e/Customer-Service

Մեծամոր – https://talent.cake.hr/jobs/90ff5f71-cf6e-4d58-95b7-f8ddc471cdc6/Customer-Service